FC AlPa etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo ja futsal, joukkueen kotipaikka on Valkeakoski ja pelattava sarja kortteliliiga. Joukkueeseen kuuluu 27 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Jo vuodesta 1978 ollut koskin kovin ja paras futisjengi. Erityisesti saunaillat ovat ulkopuolisten kateuden kohteena.

Liity joukkueeseen maksalla jäsenmaksu 50 € tai 120 € - näin varmistat itsellesi ikimuistoisia kokemuksia mm. kentällä ja korttipelissä vuosittaisessa MEGATAPAHTUMASSA.

Voit ilmoittautua joukkueeseen sähköpostilla ude(miuku)netti(piste)fi ja tamfu(miuku)elisanet(piste)fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 9 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
FC AlPa: kokoonpano